باران جانباران جان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

```` مانند باران ````

شعری برای دخترم

1392/8/16 8:38
667 بازدید
اشتراک گذاری

ای بوی هر چه گل
بوی بهار می شنوم از صدای تو
نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو
ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو
ای صورت تو آیه و آیینه خدا
حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر
آورده ام که فرش کنم زیر پای تو
رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام
تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو
چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود
ای پاره ی دلم، که بریزم به پای تو
امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من
فردا عصای خستگی ام شانه های تو
در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو
همبازیان خواب تو خیل فرشتگان
آواز آسمانیشان لای لای تو
بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:
یک لحظه تو به جای من و من به جای تو
این حال و عالمی که تو داری، برای من
دار و ندار و جان و دل من برای تو


پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نی نی شیطون
5 اسفند 92 16:43
سلام از مطلبتون بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
طراح نو
6 اسفند 92 1:22
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
فریاد
6 اردیبهشت 93 13:00
سلام چه دخمله بانمکی....خدا حفظش کنه منم نیشابوری هستم من لینکتون میکنم شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما هم به وب من سر بزنید
بازگشت به طبیعت
21 خرداد 93 16:46
سلام باران کوچولوی من چه قدر سریع بزرگ شدی , ماشاالله خانمی شدی. گذر زمان رو می شه توی این تصاویر دید. خیییییییییییییییییلی لذذذذذذذذذذذذذذذذت بردم عزیزم.