باران جانباران جان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

```` مانند باران ````

کودک من

1392/7/26 17:18
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

 شگفت زدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 پاهای کوچولوی منتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

          

شعار می دم: شادی حق مسلم ماست:

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 در اغوش مادرتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

کودک من

 

این دوست داشتن است

 

 

این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد

 

 

او درون دل من جای باز کرده است

 

کودکی بازی گوش

 

نازنینی با هوش

 

چشمهای مشکی

 

پوستی مهتابی

 

گیسوانی چو شب بی مهتاب

 

که نسیم خوش او دلها برده ز کف

 

اری اری اری

 

دوستش میدارم

 

قهقه های قشنگش که همه مستانه

 

حاکی از سر درون خوش اوست

 

دوستش میدارم

من که خود میدانم

 

او یقین سهم من است

 

از بهشت خاکی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)