باران جانباران جان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

```` مانند باران ````

باران من

1392/7/26 17:20
448 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

باران من 

تو روی دستهای من

خوابیده ای

چشمان تو

که باز مانده است

معصومیتی را

فریاد می زند

که من

آن را

از دست داده ام

اما هنوز کودکی ام

با آن دو چشم درشت

اینجا

ایستاده است

من مانده ام

تا با تو رشد کنم

تازه تر شوم

*

باران من

من از تو زاده می شوم

پایان خواب چشمهای سیاهت

                                سپیده است

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دخترم امروزِ من، فردا مباد 

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد 


شب به امید گلِ فردا و فرداها ی شاد

ارمغانی بر تو باد 

دخترم : 

عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد 

پاکی و زیبایی گل های وحشی 

شوق زیبای دمیدن در پگاه زندگی 

رقص زیبای پریّان در خیال پرنیان 

نوشِ تو باد !

دخترم امروزِ من فردا مباد!

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد ! 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

منم که تا تو نخوابی نمی‌برد خوابم

تو درد عشق ندانی، بخواب آسوده

 

ز ریشه کندن این دل تبر نمی‌خواهد

به یک اشاره می‌افتد درخت فرسوده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)